Jesteś w trybie podpowiedzi Wyłącz
Do szybkiego przemieszczania się między blokami

Obligacje Libanu

Dla obligacji Emitenta stwierdzono niewypłacalność w % default_max_year% roku
Nazwa kraju
Liban
Dług obligacyjny
31.043 mln USD

poznaj najbardziej kompletną bazę danych

800 000

obligacje na całym świecie

Ponad 400

źródła kształtowania cen

80 000

akcje

9 000

ETF

najskuteczniej kontroluj swój portfel
skaner obligacji
Lista do obejrzenia
DODATEK Excel

Ostatnie dane na

Indeksy Cbonds: wskaźniki cen i rentowności

Dodaj indeksy do porównania Zastosuj

Statystyki rynku obligacji Cbonds

Dodaj indeksy do porównania Zastosuj

Indeksy do porównania

Zamknąć
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,350 USD Billion
2024-03-31
22,650 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
22,650 USD Billion
2024-03-31
21 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
1 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
0 Units
2024-03-31
21 Units
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion
2024-03-31
0,000 USD Billion

Notowania

Zapytanie wysłano
Dostęp zamknięty
Notowania dostarczane przez dostawców informacji mają charakter orientacyjny

Profil

Lebanon has a long tradition of domestic free trade and investment policies, with free market pricing for most goods and services, an unrestricted exchange and trade system and extensive links with the developed world in practically all economic activities. The Government has maintained a generally non-interventionist stance toward private investment, and public ownership has generally been limited to infrastructure and utilities. There are no restrictions on the movement of capital and goods by residents and non-residents of the Republic, including on entry or exit of firms or on access to foreign exchange, which makes Lebanon a supportive system for private sector development.
GDP registered high growth rates for the period from 1993 to 1995, averaging an estimated real growth rate of 7.2 percent per annum. Real GDP grew at slower estimated rates of 4.0 percent in 1996 and 1997, 3.6 percent in 1998, (0.5) percent in 1999 and 1.3 percent in 2000. Real GDP growth was 4.0 percent in 2001, 3.4 percent in 2002, and 3.2 percent in 2003. In 2004, real GDP growth increased to 7.5 percent, while declining to 1.2 percent in 2005. In 2006, real GDP growth was 1.4 percent, increasing to 8.4 percent in 2007, 8.6 percent in 2008, 9.0 percent in 2009 and 7.0 percent in 2010.
As of December 31, 2011, the Republic’s gross public debt was LL 80,869 billion (U.S.$53.6 billion) consisting of LL 49,340 billion of gross domestic debt and LL 31,529 billion of public external debt. Net outstanding public debt of the Republic was LL 69,885 billion (U.S.$46.4 billion) as of December 31, 2011.

Nagrody

Dokumenty

Akcje

Ostatnie emisje

Udział w organizacjach międzynarodowych

Dług obligacyjny wg walut

Kody

  • LEI
    529900QPC4K9S1KHL354
  • SIC
    9199 General government

Ratingi kredytowe i ESG

Makroekonomia

Należy zarejestrować się , aby uzyskać dostęp.