Jesteś w trybie podpowiedzi Wyłącz
Do szybkiego przemieszczania się między blokami

Obligacje: Mongolia, 1043
GB-Mid-794-237, MN00EBD10436

PLATFORMA INFORMACYJNA DLA SPECJALISTÓW I INWESTORÓW RYNKU FINANSOWEGO
  • Wysokowydajny interfejs do przeglądania globalnego rynku obligacji
  • Pełne informacje o prawie 500 000 obligacji из 180 krajów
  • 100% pokrycia euroobligacji na całym świecie
  • Ponad300 źródeł
  • Dane rankingowe wszystkich międzynarodowych i lokalnych agencji rankingowych
  • Dane giełdowe z 100 światowych placówek handlowych
  • Intuicyjny, szybki interfejs użytkownika
  • Dostęp do danych przez stronę internetową, aplikację mobilną i dodatek do programu Microsoft Excel

Harmonogram targów

Wybór giełdy
Wybór giełdy
Więcej na temat Cbonds Estimation
Przetargi obligacji nie są przeprowadzane, emisja jest spłacona
Można przełączyć wyświetlanie danych Wykres / tabela
Można przełączyć wyświetlanie danych Wykres / tabela
Praca z harmonogramem: przełączanie cen, okresu, < B>porównanie emisji< / b>
Praca z harmonogramem: przełączanie cen, okresu, < B>porównanie emisji< / b>
Pobierz wykres w wygodnym formacie
Skonfiguruj pola w tabeli
Znaleziono: {{ graphTablePointsTotal }}
Pokaż wszystkie kolumny
* Dane nie dostępne w ramach wybranej subskrypcji
Ostatnie dane na

Informacje o emisji

Profil
Mongolia operated as a Soviet-style centrally planned economy until the establishment of a new coalition government in 1990. Since 1990, Mongolia has transitioned into a market-oriented economy, with the private sector constituting 75.2% of the nation’s ...
Mongolia operated as a Soviet-style centrally planned economy until the establishment of a new coalition government in 1990. Since 1990, Mongolia has transitioned into a market-oriented economy, with the private sector constituting 75.2% of the nation’s GDP in 2011, according to the National Statistical Office of Mongolia. Today, Mongolia is one of the world’s fastest growing economies, with a real growth rate of 17.5% in 2011. Recent growth has been primarily driven by expanding coal and copper production, ongoing development of new large mining projects, growth in the agriculture sector due to the sector’s recovery from the effects of the severe winter conditions in late 2009 and 2010 and a highly expansionary fiscal policy. Mongolia, however, faces certain challenges, including high rates of inflation, a growing dependence on the production and export of commodities, trade dependence on China and Russia, a growing need for foreign direct investment (“FDI”) to develop infrastructure projects, and fuel and energy requirements.
Public sector debt has risen steadily in recent years and, as at June 30, 2012, amounted to U.S.$3.5 billion. According to the National Statistical Office of Mongolia, Mongolia has a relatively prudent government debt management system among its Asian peers, with its total government debt to GDP ratio at 38.3% as at June 30, 2012. Public sector domestic debt is comprised of borrowings by the Government. The Bank of Mongolia is a major lender to the Government, holding approximately 33% of the total outstanding public sector bonds as at December 31, 2011. Other major lenders include domestic commercial banks.
  • Emitent
    Przejdź na stronę emitenta
    Mongolia
  • Pełna nazwa emitenta
    Mongolia
  • Sektor
    Państwowy
Zakres
  • Placement amount
    8.000.000.000 MNT
  • Kwota w obrocie
    8.000.000.000 MNT
Nominał
  • Nominał
    100.000 MNT
  • Wartość niewykupiona
    *** MNT
  • Nominał, wielokrotność
    *** MNT

Parametry przepływów pieniężnych

  • Stawka bazowa
    ***
  • Stawka kuponowa
    ***
  • Metoda obliczania uzyskanego przychodu kuponowego
    ***
  • Początek naliczania kuponów
    ***
  • Częstotliwość wypłat kuponu
    *** raz(y) na rok
  • Waluta płatności
    ***
  • Dnie zwłoki
    *** dni
  • Wygaszenie
    ***
  • Data wcześniejszego wykupu
    ***

Przepływ pieniężny

Warunki wcześniejszego wykupu

***

PLATFORMA INFORMACYJNA DLA SPECJALISTÓW I INWESTORÓW RYNKU FINANSOWEGO
  • Wysokowydajny interfejs do przeglądania globalnego rynku obligacji
  • Pełne informacje o prawie 500 000 obligacji из 180 krajów
  • 100% pokrycia euroobligacji na całym świecie
  • Ponad300 źródeł
  • Dane rankingowe wszystkich międzynarodowych i lokalnych agencji rankingowych
  • Dane giełdowe z 100 światowych placówek handlowych
  • Intuicyjny, szybki interfejs użytkownika
  • Dostęp do danych przez stronę internetową, aplikację mobilną i dodatek do programu Microsoft Excel

Rozmieszczenie

  • Sposób rozmieszczenia
    Subskrypcja otwarta
  • Format rozmieszczenia
    wg kuponu
  • Księga popytu
    *** (***) - *** (***)
  • Punkty orientacyjne dla kuponu (dochodowości)
    ***% - ***% (*** - ***%)
  • Rating emitenta w dniu rozmieszczenia
    *** / *** / ***
  • Umiejscowienie
    *** - ***
  • Cena emisyjna
    (***%)
  • Popyt
    *** MNT
  • Ilość zapisów
    ***
  • Podział geograficzny
    ***
  • Typ inwestorów
    ***
  • Autoryzacja
    ***

Przeliczanie i wymiana

  • Termin zamiany
    ***
  • Pierwotna premia
    ***%
  • Zamiana do
    ***
  • Lock up
    *** dni
  • Warunki przeliczenia
    ***

Dodatkowe informacje

***

Ostatnie emisje

Identyfikatory

  • Numer rejestracyjny
    GB-Mid-794-237
  • Rejestracja
    ***
  • Data rejestracji programu
    ***
  • ISIN
    MN00EBD10436
  • CUSIP
    ***
  • CUSIP 144A
    ***
  • CFI
    DBFTFR
  • Rodzaj papieru wartościowego według klasyfikacji Banku Centralnego Federacji Rosyjskiej
    ***

Ratingi



Klasyfikator emisji

  • Registered
  • Kuponowe
  • Bonds
  • Amortyzacja
  • Callable
  • CDO
  • Zamienne
  • Obligacje dwuwalutowe
  • Zmienne oprocentowanie
  • Dla inwestorów kwalifikowanych (Rosja)
  • Obligacja zagraniczna
  • Zielone obligacje
  • Indeksowane
  • Emisje organizacji międzynarodowych
  • Listy zastawne
  • Wieczne
  • Płatność w naturze
  • Emisje nierynkowe
  • Odkupienie połączone
  • Restrukturyzacja
  • Obligacje detaliczne
  • Zabezpieczone
  • Sekurytyzacja
  • Lista produktów strukturowanych
  • Podporządkowane
  • Obligacje Sukuk
  • Obligacja Trace-eligible

Restrukturyzacja

***

***